Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Η κουπαστή




Είπα απόψε να μη γράψω τίποτα. Να μη μιλήσω εγώ. 
Να αφήσω ένα λατρεμένο τραγούδι (Η κουπαστή) να μιλήσει για μένα. Αγαπημένη συνήθεια. Όμως να, που πάλι αυτοδιαψεύδομαι.  Βλέπεις αυτό το τραγούδι το έχεις σφραγίσει εσύ. Και μαζί μ' αυτό και μένα. Η θέση σου στα συρτάρια της ψυχής μου, σταθερή στο χρόνο. Αυτή που της αξίζει. 
Δυσανάλογο το βάθος της ψυχής σου, με τα λίγα χρόνια της ζωής σου. Αλλά γεμάτα, όπως συνήθιζες να λες. Πόνεσες, πάλεψες, νικήθηκες. Αλλά δεν παραπονιόσουνα, έζησα έλεγες. 
Μια μέρα πριν, σου έστειλα το ρολόι μου. Σου άρεσε και ήθελα να το βλέπεις, να παίρνεις δύναμη και κουράγιο. Είμασταν κι ένα πέλαγος μακρυά.  Μόλις το πήρες μου έγραψες: "όλα γύρω μου, θυμίζουν έρωτα, η αγάπη πλημυρίζει το χώρο. το μόνο που λείπει είναι η φυσική σου παρουσία". Σου απάντησα "έρχομαι".
Το επόμενο πρωί με ειδοποίησαν πως έφυγες. Με το ρολόι μου στο χέρι σου.
Έλεγες οι άνθρωποι πεθαίνουν μόνο όταν δεν τους θυμόμαστε. Πάνε τόσα χρόνια, αλλά εσύ μη φοβάσαι.
Την αθανασία την έχεις εξασφαλισμένη. Με το σπαθί σου.

11 σχόλια:

  1. Πολύ συγκινιτικό.. άγγιξες ευαίσθητο σημείο..

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελένια μου,
      Στη ζωή μας είναι φυσικό να μετρήσουμε και απώλειες. Το ιδανικό θα ήταν οι απώλειες να ακολουθούν πάντα τη φυσική ροή του χρόνου. Όπως και ναναι όμως, σημασία έχει, όταν περάσει ο καιρός του
      άκρατου πόνου, να νιώθουμε όμορφα στη θύμιση. Κι αν θες αυτές οι θύμισες να μας ξαναβάζουν στις ράγες.
      Κοίτα όμως τώρα έξω από το παράθυρο, έχει έναν υπέροχο ήλιο. Απόλαυσέ τον.
      Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  2. τα μάτια κλείστε...
    γλυκά ακουμπήστε
    στην κουπαστή......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το χρόνο αφήστε..
      καινούρια ψέμματα..
      να φανταστεί...

      Καλημέρα flashάκι μου

      Διαγραφή
  3. κάπου πάει το μυαλό μου, μα ό,τι και να 'ταν αυτό το πρόσωπο για σένα, έγραψες μια κορυφαία συγκινητική στιγμή.. Μπράβο φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενας έρωτας φίλε μου, μιά αγάπη.
      Που στη καλύτερη στιγμή της,
      έσταξε πάνω της ρητίνη.
      Εγινε μιά χάντρα κεχριμπάρι
      και την έκλεισε μέσα της.
      Να μείνει αναλλοίωτη για πάντα.

      Σε ευχαριστώ για όλα
      Να έχεις μιά υπέροχη ημέρα

      Διαγραφή
  4. Είναι κάποιες φορές που δεν θες λέξεις να αποδράσουν απ' τα χείλη σου. Γιατί το θεωρείς προσβολή στην ανθρώπινη ψυχή που ομολογεί ύψιστα συναισθήματα, το θεωρείς λίγο.
    Μια τέτοια στιγμή είναι και αυτή για εμένα. Με συγκίνησες απίστευτα... απλά αυτό.
    Να έχεις μια παραμυθένια ημέρα Γιώργο, γεμάτη όμορφες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το καλοσκεφτείς Μαρίνα μου, το απόσταγμα της ζωής μας, είναι κάποιες στιγμές. Και νιώθω πολύ όμορφα που τις μοιράζομαι με ανθρώπους σαν εσένα.
      Καλό μας απόγευμα.

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με λίγες λέξεις έγραψες γιατί ο άνθρωπος αξίζει να ζει.

    Τυχερός με τέτοιο συρτάρι μνήμης.

    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. NeLa σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
    Είναι αλήθεια πως κάποιες στιγμές στη
    ζωή μας, όσο κι αν θέλαμε να είναι αλλιώς,
    τις θυμόμαστε με αγάπη και τρυφερότητα.
    Σε ευχαριστώ που με διάβασες,
    Καλό ξημέρωμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή